• I want to thank all the members that have upgraded your accounts. I truly appreciate your support of the site monetarily. Supporting the site keeps this site up and running as a lot of work daily goes on behind the scenes. Click to Support Signs101 ...

Jv33-160 buse bouché

mathieu69590

New Member
Bonjour à tous
Je possède une jv33-160 j’ai changé le capping et les dampers mais j’ai perdu le jaune et le rouge
Impossible de les récupérer . La tête a déjà tremper dans le solvant pendant plusieurs nuits. J’ai aspirer et envoyé du solvant dans la tête par dessous et dessus mais on s’en que c’est bouché dans la tête.
Avez vous une idée pour déboucher la tête ou est t’elle a changé ?

J’ai vraiment besoin de conseil et d’avis
Merci d’avance
 

Ready

Ready To Go
Bonjour à tous
Je possède une jv33-160 j’ai changé le capping et les dampers mais j’ai perdu le jaune et le rouge
Impossible de les récupérer . La tête a déjà tremper dans le solvant pendant plusieurs nuits. J’ai aspirer et envoyé du solvant dans la tête par dessous et dessus mais on s’en que c’est bouché dans la tête.
Avez vous une idée pour déboucher la tête ou est t’elle a changé ?

J’ai vraiment besoin de conseil et d’avis
Merci d’avance
 

mathieu69590

New Member
?? J’ai retiré la pile à l’arrière
La machine à bipé et m’a mis erreur 03 + 42v
J’éteins et maintenant la machine ne s’allume plus.. j’ai vraiment besoin d’aide
 

Boudica

Back to "educational purposes"
OP translation:

Good morning all
I have a jv33-160 I changed the capping and the dampers but I lost the yellow and the red
Unable to retrieve them. The head has already been soaked in the solvent for several nights. I sucked and sent the solvent in the head from below and above but who cares that it is clogged in the head.
Do you have an idea to unclog the head or has it changed?

I really need advice and opinions
Thank you in advance

?? I removed the battery from the back
The machine beeped and gave me error 03 + 42v
I turn off and now the machine does not turn on.. I really need help


I'm afraid I can't help with that machine, but I can help with a translator :)
 
Top